Lotta här.

Det är väl typiskt. Emil skriver ett roligt inlägg och sopar genast banan med mig och mina tråkiga "vi-önskar-oss-inlägg". Jag antar att jag får ta på mig det praktiska rollen... faktum är ju att Emil är ganska så festlig.

Jag tänkte ge er en snabbt rapport på hur det gick på Ikea här i veckan. Shoppingturen toppade alla förväntningar! Emil var tålmodig och mycket hjälpsam. Det vill säga, han skötte sig bra i bollhavet och trakasserade inga andra barn. Nä, om jag ska vara helt ärlig så var det nog bara jag som var jobbig...
När vi väl kom hem packade vi ivrigt upp det nyinköpta. Det är verkligen mysigt att bygga upp ett litet hem tillsammans. Vi har till och med hunnit med att hänga upp julstjärnor och baka lussebullar.

Ute är det massor av snö. Jag har längtat efter allt vad "julmys" innebär, i mitt huvud innebär det nämligen att bröllopet närmar sig och imorgon är det faktiskt exakt 2 veckor kvar.

Hoppas att ni har det mysigt där ni befinner er!

 
Jag vill inte vara sämre än Emil, så därför jag har satt ihop en riktig festlig instagram-bild! Varsågoda!

Kommentarer :

#1: Amanda

Fint Lotta :D Saknar dig och längtar efter dig!!

skriven

Kommentera inlägget här :