Emil här.

Ni undrar nog vad bloggande och bröllop har gemensamt för mig. Svaret är att jag bara kommer göra dessa två saker en gång i mitt liv. Bröllopet får vänta ca 3,5 vecka till, men bloggandet river vi av idag.
 
Många av er tycker det är alldeles för få inlägg angående gymoutfits, lunchsallader och nyinköpta kläder. Vi medger båda att vi inte levt upp till de annars stränga oskrivna regler bloggare med all rätt bör rätta sig efter. Enda riktningen för oss är framåt, så vi tänkte därför försöka väga upp bristen på ovanstående ämnen genom att lägga upp en pose-bild. Vi hoppas att ni fortfarande planerar att komma och fira vår bröllopsdag med oss trots dessa uppenbara missar.
 
Annars rullar det på. Min slips är köpt. Lottas klänning sys. Vi ska åka till IKEA. Det ska bli kul. Att åka till IKEA, alltså. Jag ser alltid fram emot två-tre timmar i bollhavet innan man behöver gå till kassan och hjälpa till att packa ned det inhandlade.
 
Hoppas vi ses den 15:e december!
 
- Emil
 

Kommentarer :

#1: Gabbe

Like.

skriven
#2: Cissi

Jag kommer bara att läsa den här bloggen om Emil fortsätter att blogga.

skriven

Kommentera inlägget här :