39 dagar

I helgen var jag nere och hälsade på vänner och familj i Skåne, vilket så klart var mycket trevligt. Men oj vad jag saknade Emil. Jag kände mig väldigt tacksam för att vi inte ha ett distansförhållande längre. I helgen kändes det väldigt tydligt att mitt hem är där Emil är. När jag väl kom tillbaka med tåget till Stockholm stod Emil där och överraskade mig med blommor. Han är fin, min Emil.

Kan också passa på att berätta att jag och Emil ska gå till Cervera och skapa en önskelista på lördag, till Emils förtjusning. Fast han är faktiskt snäppet mer taggad för när vi ska åka till Ikea.

Idag skulle också vara en bra dag att osa till bröllopet ifall man inte gjort det än. Detta gör man till: [email protected]

Och ja, idag är det 39 dagar kvar tills vi gifter oss. Men vem räknar egentligen?

Kram på er!
 
Bjuder på en bild när jag och Emil var i Åre förra året. Det var också här som jag och Emil blev ett par. Typ.

Kommentarer :

#1: amandel

Snygg outfit ;)

skriven

Kommentera inlägget här :